På gjensyn med Oddgeir Bruaset – åpent medlemsmøte

Historielaget inviterer til åpent medlemsmøte tirsdag 01.november 2022 i Samfunnssalen i Isfjorden. Gratis inngang. Salg av kaffe og sveler. Musikkinnslag ved «Kan hende».

Oddgeir Bruaset kåserer om den siste boka si «Gjensyn». Bruaset er kjent fra NRK-serien «Der ingen skulle tru at nokon kunne bu». Hvordan gikk det med menneskene fra serien? Bor de fremdeles på stedet eller har de flytta? Dette har han nå skrevet bok om – og det blir mange rørende gjensyn. Det blir mulighet for å kjøpe boka.

Rauma historielag vil orientere om arbeidet med Bygdebok Rauma: hva har vært gjort til nå? Arbeidet videre. Det blir salg av tidligere årbøker til sterkt redusert pris og mulighet for å tegne medlemskap. Alle velkommen!