Årsmøtet 2022

Årsmøtet for 2022 ble holdt på Grand Hotel 6.april kl.19.00. 21 medlemmer møtte. Styrets leder Per Arne Skomsø ble valgt til møteleder, og styrets sekretær Per Einar Langseth ble valgt til referent. Ottar Rydjord og Arne Skiri ble valgt til å underskrive protokollen.

Framlagt Årsmelding og revidert regnskap ble godkjent. Godkjent ble også forslag til budsjett for 2022, og forslag til arbeidsprogram for 2022-2026. Årskontingent for 2022 ble vedtatt til kr 325, og familiekontingent kr 100.

Leder av valgkomiteen Tørris Haugan ledet gjennomføringen av valgene.

Leder og styrets sammensetning: Per Arne Skomsø ble gjenvalgt som leder for ett år. Nye styremedlemmer for to år: Odd Sætre og Jostein Reiten. Per Einar Langseth og Liv Sølvi Valde stod ikke på valg, og fortsetter for ett år. Varamedlemmer: Anders Einang, Harald Krøvel og Leif Malones.

Revisor: Odd Ivar Røhmesmo gjenvalgt for ett år.

Skriftnemnd: Geir Grav, leder, og Tom Rikard Wold, nye for to år. Gjenvalg av Ottar Rydjord, Edmund Søvik og Arne Johnson.

Valgkomitee: Rolf Hermann Bjerkeli, leder, Møyfrid Kavli Setnes og Tørris Haugan.

Møyfrid og Rolf Hermann fikk overrakt blomster og takk for innsatsen i styret.

Etter selve årsmøtet og kaffepause holdt Per Kåre Rørhus foredrag med tittel «Frå postvor til samferdselknutepunkt», historien om Åfarnes. Møtet ble avsluttet med musikk av Per Kåre Rørhus, Eyolf Sæbø og Stig Svestad.

RedigerStolt drevet av WordPress