Årsmøtet 2018

Tirsdag 10. april avviklet Rauma historielag årsmøtet for 2018. 25 medlemmer møtte. Innledningsvis fikk årsmøtet en orientering om arbeidet med kulturminneplanen for Ørsta kommune fra høgskolelektor Harald J. Krøvel. Han har vært en sentral person i dette arbeidet i Ørsta. Bakgrunnen for at historielaget hadde forespurt Krøvel om orienteringen, er at Rauma kommune har vedtatt å starte et tilsvarende arbeid, og Rauma historielag er representert i prosjektgruppa.

Etter kaffepause ble det ordinære årsmøtet avviklet og følgende styre ble valgt:
Arne Steffen Lillehagen, leder
Arne Skiri
Rolf Herman Bjerkeli
Møyfrid Kavli Setnes
Ågot Alnes Orvik

Tørris Haugan går nå etter eget ønske ut av styret. Tørris har vært styremedlem siden 2008, det vil si fra det året Rauma historielag ble stiftet. Leder Arne Steffen overrakte Tørris en blomsterbukett og takket han for vel utført arbeid gjennom ti år!

Tørris