Årbok for Rauma 2021

Endelig, nå er årboka klar! Den ble dessverre litt forsinket i år grunnet lange køer hos firmaet som binder inn bøkene. Men et kjent ord sier: Den kan vente lenge som venter på noe godt!

Artiklene i årets bok spenner ganske vidt, flere biografier, fordums hotelldrift i kommunen, speiderbevegelsen på Åndalsnes, og blant mye annet er seterlivet viet en stor plass. Og enda flere spennende tema.

Bøkene skal nå pakkes og sendes ut til medlemmene snarest råd. Andre kan kjøpe den på bokhandelen på Åndalsnes og i lokale butikker i kommunen. Du kan også bestille den via historielagets e-post: post@raumahistorielag.no, eller ta kontakt med kasserer i laget på telefon 913 20219.

Til deg som fremdeles ikke er medlem: gå inn på www.raumahistorielag.no og klikk på menypunktet Bli medlem. Som medlem får du boka lagt i postkassen hvert år.